tirsdag 21. februar 2012

damekort

jeg har vært så heldig å ha blitt kjent med Lilli og hennes stempler :) ja du leste riktig,hun har tegnet dette stemplet + mange fler. det er verdt ett besøk i bloggen hennes :)så jeg har skaffet meg alle hennes stempler så det blir nok endel damekort i bloggen fremover, må jo teste de ut :):)
hudfarger jeg har brukt er: E0000-00-01 R21
hår : YR 04-07 E 47 og E 0000
her har jeg brukt resteark ifra den store bunken som ligger ved siden av scrappeplassen min :)
blomster og bling ifra KOG,WOC,storyteller
punch ifra MS
under bildet har jeg lagt en bit med osteklut :)

4 kommentarer:

SusanLotus sa...

SÅ fin. Gillar hur du färglagt damen. Ha det gott! Kram!

morkaren sa...

hvor er det et flot kort Inger, og ja Lill er meget dygtig til at tegne, jeg har set nogle af hendes tegninger, de er smukke. knus morkaren.

Randi Elisabeth sa...

Imponert over fargeleggingen av det håret, det skinner jo ;)

Anonym sa...

Nydelig skinnende hår du har skapt med tusjene dine :)
Og bare elsker hennes rødmende kinn og brune øyne :)
Ha en strålende dag :)
Klem Lill