tirsdag 14. februar 2012

dame,jente kort


da jeg var på papirfesten ihelga kom der opp ett spørsmål om denne jenta, det var hvem syns dere kan få ett kort med denne jenta på? vi har opplevd at vi tenker at dette motivet og andre sjønne jenter kun blir brukt til barn,men vi som lager dem tenkter at de kan brukes til andre aldersgr og :) så jeg lurer litt på hva du mener :)?

men uansett,på dette kortet har jeg brukt 3 forskjllige blonder,ark ifra pion,hvit bazzel,pynt ifra NNS,KOG og MS.jeg har fargelagt jente med copic tusjene mine og har denne gangen farget henne med div farger i Warm grey og de lyseste lillatonene:)brukt MF punch og dies ifra spellbinders :)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig smukt kort. Jeg synes at det kan bruges til alle aldre.

morkaren sa...

Det er da så flot, men måske ikke et oplagt herre kort, men hunkøn i alle aldre vil da blive begejstret. knus morkaren.