tirsdag 8. mars 2011

hjemme laget hjerteboks

nå har jeg så mange flotte hjertebokser at nå var det jammen meg min tur til å prøve  meg på en slik. og her har dere resultatet


.

jeg klippet ut 2 hjerter i forskjellige str. så malte jeg de med hvit gesso-maling. klippet så ut 3 remser(kartong) som var 8cm høye ,laget hakk hver cm.brettet de inn og limte de på hjertene, da det var blitt tørt tok jeg ett mønsterpapir som jeg klippet ut to hjerter som jeg festet på innsiden av boksen, så har jeg kledd utsiden med mønsterpapir og blonder. oppå har jeg pyntet med blomster,pyntenål,blader, blomsten som er sølv i utgangspunktet fikk seg en dose med hvit gesso, dette gjor jeg pga jeg ville ha den litt mindre blinkende:) så har jeg brukt MF sin krone.
alt jeg har brukt her kan du få kjøpt i SCRAPPEDILLÅ:)
deltar her i disse utfordringsbloggene med denne eska:

.alyssundaychallenge

fairyknoll

 cardcupids

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

WOW så lekre disse var, kjempeflotte bokser og nydelig pyntet:)

Anne Bente sa...

nejjjj noget sååå super skøn, så flot pyntet

klemmmm

Dorthe sa...

Nåårh hvor er den fin!! Superlækkert pyntet! Du er SÅ dygtig!

Gry-Heidi sa...

Ååååå, denne var rett og slett rålekker altså !!! Aldeles nydelig pyntet, lekker blonde :)

Klem :o)

Guro sa...

For en utrolig lekker hjerteboks du har laget her, nydelig pyntet!!!
Klem Guro