tirsdag 1. februar 2011

rosa foldekort


denn flotte gjengen var samlet på Sætra skihytte i helgen:) tusen takk for en uforglemmelig helg:)


dette kortet laget jeg på Sætra i helga:) jeg fikk en utfordring av  anetteshobby som var ROSA DRØM. resultet ble dette kortet

jeg fikk laget mange kort og 3 LOer på dette treffet, vi hadde det knallkjekt,fikk trent masse på lattermusklene :):) mange av de andre kortene er laget til DT oppdrag hos scraphaugen og noen ligger klar til å bli brukt på div utfordringer, så de kommer ut her etterhvert :)
tusen takk for en herlig helg,gleder meg til neste scrappetreff som blir PAPIRFESTEN 1-3 april. så er det STORTREFFET den 30 april, så tilslutt men ikke minst i oktober på SÆTRA:)

2 kommentarer:

Pauline sa...

Det kortet var bare såå lekkert!!
Takk for ei trivelig helg på Sætra! :-)

Ha en fin uke!

Anette sa...

Det kaller jeg en skikkelig rosa drøm!! Herlig kort Inger ;) Nydelig oppsett og kjempeflotte blomster og pynt på framsiden ;)
Håper jeg får tid til å være med på neste Sætra-treff! Det så kjempekjekt ut!