torsdag 21. januar 2010

konfirmasjon

til våren 2010. Ja, jeg er  allerede igang he he he. Jeg har laget alle bordkortene og alle invitasjonene, og de er jammen meg og sendt ut. Han skal stå konfirmant den 25 april og siden vi har litt familie som kommer litt langveisfra, så har vi satt svar innen en mnd før, så da syns jeg det var greit å få de ut nå:) Tida går så fort frem til da at alt som er gjort er godt, tenker jeg:) Lokalet til middagen er bestil, og der var jammen meg alle blomster,lys og pynting med i prisen, så da slipper jeg å tenke noe mer på det:) Kaffien skal vi ha her hjemme og kakene er bestilt hos tanter og venner, så det er og i boks:) Så det som mangler nå er kun dressen til konfirmanten he he he. her er bilde av bordkort og inbydelsen.
alt matriell kan kjøpes i butikken her :)

7 kommentarer:

nina sa...

Dette var en fin innvitasjon og bordkort!

Kari sa...

Guri malla så flotte invitasjoner! Disse skal jeg merke meg til jeg skal hjelpe søsteren min med noen slike om litt. Bølgepappen gjorde at det fikk et litt mer guttete preg med en gang.

Living By Ymi sa...

Tusen takk for inspirasjonen. Skal selv i gang med å lage noen konfirmasjonskort og bordkort. Trenger all inpirasjon jeg kan få.
Har du bruk Cricut for å lage den scaluped sirkelen? Er spent på hvordan du fikk til det.

Takk for at jeg fikk ta en titt.

Larisa sa...

the cards are beautiful

Line A sa...

Så lekre de ble! Hvordan er bordkortet festa i glasset?
Takk for koselig besøk i bloggen min, forresten! ;)

inger synnøve sa...

Line; de er festet i glasset med en metallsølje ifra kort og godt som jeg har bøyd over glasset og limt på kortet:)

~Kjersti~ sa...

Utrolig lekkert og gjennomført bordkort med innbydelse. :) Ser du har fått ny header, den var koselig. :)