onsdag 15. oktober 2008

scrappekrigen 2008 er igang

ja nå har vi startet opp med en ny runde.oppg 1 var en insp oppgave.jeg laget denne. jeg er ikke helt fornøyd med resultatet pga dette var ett må scrappe bilde,så da føltes det mer som tvang enn en glede å gjøre det ferdig,men,men jeg kom iallefall videre til neste runde:)takk for stemmene:):)



oppg 2 er en utfordring ifra oppteksten til endelig resultat.oppgaven er :
Lag en Lo som viser en utvikling. Type før og nå. Lo-en må inneholde minst 2 bilder.
jeg trur jeg har funnet tema og bilder nå,skal opp til Brits verden på treff idag så jeg håper på å få lagd den da:)nå er avstemningen ferdig og jeg har gått videre til 3 runde:):)tusen takk for stemmene:):)


oppgave 3Oppgave 3 er fra maddi
her er mitt bidrag:


tusen takk for alle stemmene:)
nå har vi gått videre til steg 2. det vil si at de fire som er igjen på hvert lag så blir satt sammen med 4 andre ifra ett annet lag, så nå er vi 8 stk på laget igjen. Det er 2 stk som ryker ut hver uke. Jeg klorer meg fast og håper jeg får være med litt til:)

oppg 4 :


her er mitt bidrag til denne runden:) tusen takk for alle stemmene

7 kommentarer:

Wenche sa...

Herlig bilde og HERLIG LO. Lykke til videre i krigen :-)

Katrine sa...

for en utvikling du har hatt assa. du er jo blitt rene reseren. utrlog flott side <3
lykke til i krigen

klem

Merete sa...

For en flott LO! Likte godt at du hadde blandet mange forskjellige overflater, og dessuten var det kjempefine mønsterark du hadde brukt!

Bente sa...

Du er virkelig dyktig! Både med LO'er og kort! Tusen takk for titten:=)

Kristoffa sa...

Den før og nå LO'en er utrolig fin!!! Mange fine detaljer som tilsammen bare ble helt knall!!!

Anne Karin sa...

Utrolig fin denne LO'n her altså! Den har lissom alt!

Livert sa...

Kjempe stilig LO.